عشق 4
نوشته شده توسط : سفير

دیوونه نگات شدم    عاشق خنده هات شدم 

  شونه برای گریه هات  من خـاک زیر پات شدم  

       تـــو اون فرشتــهء خـــدا   که اومدی از قصه ها

            اونـکه از اولـیـن نگـاه   عشق بـا من کرد آشنــا  

                              نرو    نگو نمیشه         بمون    واسه همیشه 

 نگو که شاید باید جدا شیم   نگو نمیشه منو تو باشیم

  نگوکه شاید قسمت همین بود   که با سکوت شب آشنا شیم  

     نگوشکستی عهدی که بستیم    به اون خدایی که می پرستی 

         نگو که تنهـام گـل بهارم     فقط تـو بــودی فقط تــو هستـــی   

                                    نرو   نگو نمیشه       بمون   واسه همیشه





:: بازدید از این مطلب : 722
|
امتیاز مطلب : 54
|
تعداد امتیازدهندگان : 14
|
مجموع امتیاز : 14
تاریخ انتشار : 14 تير 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: